Wednesday, February 18, 2009

Pilates para todos or Lift Me Up Calm Me Down

Pilates para todos

Author: Denise Austin

Pilates es un metodo de ejercicios seguros y sencillos que esculpen y prolongan cada musculo del cuerpo sin provocar tension. Es la tecnica mas efectiva para obtener un abdomen plano; mas que eso: un alto numero de bailarines y deportistas lo utilizan para acondicionar sus cuerpos y mejorar su desempeno sin danar articulaciones. Denise Austin presenta un programa de acondicionamiento total en el que adapta el metodo pilates a las necesidades individuales de cada lector. Ademas, su "Programa Pilates de tres semanas" incluye ejercicios cardiovasculares, tecnicas de pensamiento positivo y un plan de alimentacion practico, por lo que es el libro de acondicionamiento fisico mas completo actualmente. Las rutinas de Pilates pueden practicarse en casa, durante las vacaciones o en cualquier lugar. No requieren aparatos pesados y costosos, ni instructor, y algunas se realizan en menos de diez minutos.



Book about: War on the Middle Class or Coloniality at Large

Lift Me Up/Calm Me Down

Author: Barbara L Heller

Relax. Energize. They are two faces of the same coin; two keys to achieving balance in life. Which gave us an idea--why not put together a truly balanced book with tips for both calming down and lifting up in one book? Lift Me Up/Calm Me Down offers two books in one, packaged in a hip, engaging graphic style that is sure to lift any reader's spirits.

This playful, inspiring book offers dozens of great ideas, reassuring quotes, and simple suggestions for pampering yourself, whether your frazzled nerves need calming or your tired soul needs uplifting. The text is complemented by fun, representational graphics and contemporary colors that make looking at this book a pleasureable experience in itself. The combination of fresh ideas, a mood-altering look, and a fun two-books-in-one format makes Lift Me Up/Calm Me Down the perfect bedside companion for anyone seeking greater balance in life. And with two great covers (on both front and back) this book makes one irresistible gift package--no wrapping paper needed!



No comments:

Post a Comment